צריך ניהול חשבונות גם בעסק קטן?
השאירו לנו פרטים
מספר טיפים מנצחים לעצמאי המתחיל
בטח! כל ארגון, גדול או קטן, זקוק לשירות של הנהלת חשבונות. בארגונים קטנים מעבירים את הרשומות והדו”חות לבדיקה של מנהל חשבונות חיצוני, וארגונים בינוניים וגדולים מעסיקים בדרך כלל מנהל חשבונות במשרה חלקית או מלאה שינפיק בעצמו את הדו”חות החשבונאיים.
מנהל החשבונות אחראי על הכנת הדו”חות התקופתיים שהארגון מחויב להעביר לרשויות המס, והרישומים שלו מועברים לרואה חשבון, הנחשב בעיני רשויות המס לגורם המוסמך לאישור דו”חות מס.
לניהול החשבונות יש תפקיד בעל חשיבות רבה בעסק ולאחריותו ולמקצועיותו יש השלכות על הצלחת העסק. הוא נחשף לרזיהם של מנהלי העסק ולכן חשוב מאד שיהיה אדם ישר ולויאלי שטובת העסק תמיד לנגד עיניו.

עסק עצמאי יכול להיות קרש קפיצה שטומן בחובו הזדמנות לרווחה כלכלית, אך מנגד יכול להיות גם כאב ראש לא קטן. צריך להעסיק עובדים, להתנהל נכון מול רשויות המס ולעתים גם לקחת סיכונים כלכליים.
כדי לעזור לכם להצליח ואף ליהנות, ליבי כהן הנהלת חשבונות יספקו לכם
מספר טיפים לעצמאי המתחיל.
רשויות המס בישראל - עוסק פטור מורשה או חברה בע"מ.
רשויות המס מאפשרות לעצמאיים לבחור בין פתיחת תיק במעמד של עוסק פטור, עוסק מורשה או כחברה בע"מ.